ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم
مهدویت، ولایت ، بصیرت، جنگ نرم
صفحه نخست | آرشيو مطالب | پست الکترونیک | طراح قالب
منوی اصلی
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
پست الکترونیک
قالب وبلاگ
موضوعات
مهدويت
شميم كوثر
ولايت نامه
معلم مطهر
جنگ نرم
بصیرت
بيداري اسلامي
مقالات ويژه
شعر
ستیز با فتنه
حجاب
با شهدا
طب سنتي وسلامتي
English
فراماسونري
آرشیو مطالب
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
پیوند های روزانه
پایگاه اطلاع رسانی امام خامنه ای
پایگاه اطلاع رسانی حضرت آقا(امام خامنه ای)
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
آرشيو پيوندهای روزانه
طرح جديد اسرائيل برای گوگل

طرح جديد اسرائيل برای گوگل

 
باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه یدیعوت احارونوت، در این دیدار بنیامین نتانیاهو نخست یک لوگوی تازه برای گوگل ارائه کرد که در آن نمادهایی چون پرچم اسرائیل و نیز ریزکریستال ها که اسرائیل به علت فعالیت در این زمینه نوبل گرفته است، دیده می شود.

اشمیت رئیس گوگل در این دیدار تصویر یک متن قدیمی قاب شده را به نتانیاهو اهدا کرد که در آن به سرزمین اسرائیل اشاره شده است. وی می گوید ما فناوری ارائه کرده ایم که افراد در گوگل هم به ترجمه انگلیسی این متن و هم به نسخه اصلی آن دسترسی داشته باشند.
نتانیاهو این لوح را یک میراث فرهنگی توصیف کرد.

اشمیت در ادامه به رشد اقتصادی اسرائیل اشاره کرد که او را تحت تاثیر قرار داده است و اینکه بیش از نیمی از این رشد ناشی از صادرات است.

اشمیت در ادامه گفت اولین بار است به اسرائیل سفر می کند اما پیشرفته بودن اسرائیل او را تحت تاثیر قرار داده است.
 
http://www.alvadossadegh.com/fa/new-news/74-1388-12-05-17-45-54/20560-1391-04-03-18-10-31.html





+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

كلام امير بيان مولانا و مقتدانا علي بن ابي طالب عليه السلام

كلام امير بيان مولانا و مقتدانا اسدالله الغالب علي بن ابي طالب عليه السلام

«سوگند به خدا، اگر تمام شب را بر روى خارهاى سعدان (خارى سه شعبه كه خوراك شتران است و سخت گزنده است) به سر ببرم، و يا با غل و زنجير به اين سو يا آن سو كشيده شوم، خوش‏تر دارم تا خدا و پيامبرش را در روز قيامت، در حالى ملاقات كنم كه به بعضى از بندگان ستم، و چيزى از اموال عمومى را غصب كرده باشم. چگونه بر كسى ستم كنم براى نفس خويش، كه به سوى كهنگى و پوسيده شدن پيش مي ‏رود، و در خاك، زمانى طولانى اقامت مى‏كند؟

به خدا سوگند، برادرم عقيل را ديدم كه به شدّت تهيدست شده و از من درخواست داشت تا يك من (پيمانه‌اي به وزن سه كيلوگرم) از گندم‏هاى بيت المال را به او ببخشم. كودكانش را ديدم كه از گرسنگى داراى موهاى ژوليده، و رنگ‌شان تيره شده، گويا با نيل رنگ شده بودند. پى در پى مرا ديدار و درخواست خود را تكرار مي ‏كرد، چون به گفته‏ هاى او گوش دادم، پنداشت كه دين خود را به او واگذار مي‏كنم، و به دل‌خواه او رفتار مي‌كنم و از راه و رسم عادلانه خود دست بر مي‏دارم، روزى آهنى را در آتش گداخته به جسمش نزديك كردم تا او را بيازمايم، پس چونان بيمار از درد فرياد زد و نزديك بود از حرارت آن بسوزد. به او گفتم، اى عقيل، گريه كنندگان بر تو بگريند، از حرارت آهنى مينالى كه انسانى به بازيچه آن را گرم ساخته است؟ اما مرا به آتش دوزخى مي‏خوانى كه خداى جبارش با خشم خود آن را گداخته است؟ تو از حرارت ناچيز مي‏نالى و من از حرارت آتش الهى ننالم؟ و از اين حادثه شگفت آورتر اينكه شب هنگام كسى به ديدار ما آمد و ظرفى سر پوشيده پر از حلوا داشت، معجونى در آن ظرف بود چنان از آن متنفّر شدم كه گويا آن را با آب دهان مار سمّى، يا قى كرده آن مخلوط كردند! به او گفتم: هديه است؟ يا زكات يا صدقه؟ كه اين دو بر ما اهل بيت پيامبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم حرام است. گفت: نه، نه زكات است نه صدقه، بلكه هديه است.

گفتم: زنان بچّه مرده بر تو بگريند، آيا از راه دين وارد شدى كه مرا بفريبى؟ يا عقلت آشفته شده يا جن زده شدى؟ يا هذيان مى‏گويى؟ به خدا سوگند، اگر هفت اقليم را با آنچه در زير آسمان‏هاست به من دهند تا خدا را نافرمانى كنم كه پوست جوى را از مورچه‏ اى ناروا بگيرم، چنين نخواهم كرد! و همانا اين دنياى آلوده شما نزد من از برگ جويده شده ملخ پست ‏تر است! على را با نعمت‏هاى فنا پذير، و لذّت‌هاى ناپايدار چه كار؟! به خدا پناه مي ‏بريم از خفتن عقل، و زشتى لغزش‏ها، و از او يارى مي ‏جوييم.»

(نهج البلاغة- خطبه 224، ترجمه دشتى، ص: 461)

التماس دعا






+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

افشای پشت پرده يك برنامه در شبکه بهايي‌ها

افشای پشت پرده يك برنامه در شبکه بهايي‌ها

باشگاه خبرنگاران- در شرايطي كه تمامي شبكه هاي تلويزيوني اروپايي با مشكل محدوديت منابع مالي مواجه هستند اما در این شرایط اداره شبکه اي ماهواره اي با چندين استوديو و تعداد زيادي کادر فني و اجرايي و خريد برنامه هاي توليد شده شبکه هاي ديگر هزينه اي بيش از چندين ميليارد را شامل مي شود که مدیران شبکه" من و تو" براحتی از پس آن بر آمده اند !

يکي از اسرار شبکه "من و تو"  مبهم بودن منابع مالي اين شبکه عريض و طويل مي باشد که بنا بر اخبار بدست آمده ، اين شبکه بهائي چندين منبع مالي تامين کننده دارد .
 
منبع آگاهی در این خصوص اظهار می دارد :"يکي از کوچکترين منابع مالي تغذيه کننده اين شبکه بهائي تعدادي از شرکتهاي توليد کننده مشروبات الکلي در کشورهاي همسايه ايران مي باشند که با توجه به ممنوعیت قانونی ، محصولات خود را بصورت قاچاق به ايران می فرستند".
 
اين توليد کنندگان مشروبات الکلي با توجه به غیر قانونی بودن خرید وفروش محصولاتشان در ایران،  براي جذب مشتري و ترويج شراب خواري در ميان مردم ايران، قراردادي با اين شبکه بهائي بسته اند که در مسابقه ای تحت عنوان "بفرمائيد شام" با جذابیت های یک برنامه آشپزی این مهم صورت پذیرد.
در این برنامه با روشی موذیانه شرکت کنندگان موظف می شوند در  زمان های کوتاه و در خلال برنامه آشپزی به سرو مشروب و تبليغ شراب خواري بپردازند و در قبال اين تبليغ غير مستقيم، شرکتهاي توليد کننده مشروبات الکلي مبالغ کلانی را به اين شبکه بهائي پرداخت مي کنند. باشگاه خبرنگاران در مطالب آینده به ارائه مستندات و  نکات ریزتری از این پروژه خواهد پرداخت.

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=129526






+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

دروغ بزرگ گوگل در توجیه جعل نام خلیج فارس

دروغ بزرگ گوگل در توجیه جعل نام خلیج فارس

بی بی سی گفت: یکی از مسئولین گوگل گفت که نام خلیج فارس هیچ گاه در نقشه گوگل نبوده که بخواهد حذف بشود.

به گزارش جام نیوز، شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian)، دوشنبه ۸ خرداد(May ۲۸) در گزارشی به جنجال جدید گوگل بر سر نام خلیج فارس و پیگیری این قضیه توسط ایران اشاره کرد و گفت:« "محمد خزائی" نماینده ایران در سازمان ملل از سایت اینترنتی گوگل خواسته که نام خلیج فارس را از نقشه هایش حذف نکند و گفته این اقدام گوگل باعث سوء استفاده سیاسی از واقعیتت های تاریخی می شود.»

بی بی سی در ادامه گفت: «نماینده ایران گوگل را تهدید کرده که علیه این شرکت شکایت خواهد کرد.»

گزارشگر این برنامه گفت: «سازمان ملل متحد آبراهه بین ایران و عربستان را به اسم خلیج فارس می شناسد. نماینده ایران در سازمان ملل گفته این کار گوگل باعث شکل گیری رویه ای خطرناک برای دستکاری در نام های تاریخی شود و ادامه این حرکت دارای پیامدهای حقوقی است.»

به ادامه مطلب مراجعه نماييد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

دروغ BBC-الجزیره رو شد

دروغ BBC-الجزیره رو شد

پس از جنایت تروریست‌های سوریه در کشتار تعدادی کودک، تصاویری از شبکه‌هایی مانند الجزیره و بی‌بی‌سی انگلیسی منتشر و اعلام شد که کودکان کشته شده در این عکس نتیجه حملات ارتش سوریه است اما عکاسی ایتالیایی اعلام کرد عکس این کشتار متعلق به 9 سال پیش در عراق است.

به ادامه مطلب مراجعه نماييد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

بهترین رسانه اما برای دشمن!

بهترین رسانه اما برای دشمن!

حجت الاسلام شهاب مرادیشاید اولین باری که یک دانشجو لینکی را برایم ایمیل کرد تا آتش شور انقلابی ام را شعله ور کند و مرا به واکنش وادار کند، خیلی نگذشته بود که دیدم ایمیل های گروهی دست به دست می چرخد و لحظه به لحظه دامنه ی مخاطبش افزوده می شود؛ ایمیلی که حکایت از توهین یک هتاکِ بی دین، به یکی از مقدسات در یک صفحه از بیکرانه ی اینترنت می کرد و تشویق برخی از جوانان پاک و مومن که جوًیی احساسی و عاطفی در دفاع از مقدسات در فضای مجازی علی الخصوص در فیس بوک به راه انداخته بودند و به تدریج خبرش با به به و چَه چَه در وبلاگ ها و سایت ها منتشر شد.
 
 
 
 
اگر کسی برای شما ارسال کرد از مراجعه و دیدن لینک آن مطلب خودداری کنید حتی اگر دوست صمیمی شما برایتان نوشته باشد: «ببین چه توهین هایی کرده و یا حتی چه شبهاتی وارد می کنند» جدا خودداری کنید. جنگ کلیک ها و امتیارات فیس بوکی و الِکسایی و... است و کسب رنکینگ های مجازی و سیاسی- اجتماعی پیاده نظام صف دشمن است!
 

به ادامه مطلب مراجعه نماييد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

خشم بي بي سي BBC از گسترش فرهنگ فاطمي

 
خشم بي بي سي BBC از گسترش فرهنگ فاطمي

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت شبکه دولتی بی بی سی روز پنجشنبه 7 اردیبهشت (26 آوریل) در یادداشتی با عنوان "فاطمیه؛ اوج‌گیری یک سوگواری مذهبی" به قلم "سیاوش اردلان" همکار سابق رادیو فردا و مجری برنامه " نوبت شما" در شبکه بی بی سی، ضمن اشاره به اهتمام بیشتر مردم برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های سالروز شهادت جان گداز حضرت فاطمه زهرا( سلام الله علیها) تلاش کرد در تحلیلی غیر واقع‌بینانه و شیطنت آمیز برگزاری چنین مراسم هایی را برنامه های دولتی برای "مشروعیت بخشیدن به حکومت" و "سرگرمی‌ای برای تخلیه هیجانات مردم" بخواند.

 

ادامه مطلب را مطالعه فرماييد

 




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

زنان و جنگ نرم

زنان و جنگ نرم

جامعه مبتنی بر خانواده اسلامی قدرت بی‌‌بدیلی در عمارت تمدن بشری داشته تا حدی که قادر است فرایند جهانی شدن را از سقوط به اسفلِ سافلین به سمت صعود به مدینه فاضله مهدوی رهنمون گرداند.

 جنگ نرم یک جنگ واقعی است که ابعاد مختلفی دارد و دشمن در این جنگ به دنبال ناکارآمدی نظام اسلامی است. استراتژی دشمن، جلوگیری از تحقق و ترویج راهبردی‌های پنج‌گانه یعنی انقلاب، نظام، دولت، جامعه و تمدن اسلامی است.

به تحقیق، شکل نگرفتن جامعه اسلامی مانع از تحقق تمدن اسلامی خواهد بود که خانواده به منزله اصلی‌ترین واحد سازنده آن می‌باشد.

 

ادامه مطلب را مطالعه فرماييد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

عذر خواهي پناهيان از طرف كارگردانان در بيت رهبري

عذر خواهي پناهيان از طرف كارگردانان در بيت رهبري

 

حجت‌الاسلام پناهیان در نخستین شب عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در حسینیه امام خمینی(ره) گفت: من از طرف کارگردانان عذرخواهی می‌کنم که چنین اسوه‌های را معرفی نکردند چرا که این داستان‌ها عنادهایی که این روزها در میان مسلمانان وجود دارد را بر طرف می‌کند.

ادامه مطلب را مطالعه فرماييد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

تذكر آقا در مورد اينترنت

تذكري كه رهبري درباره اينترنت دادند
" این رسانه‌هاى الكترونیكى و اینترنتى متأسفانه موجب شده است كه افراد بى‌محابا علیه یكدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین كشور براى این هم یك جورى تدبیر بشود. "

به گزارش مشرق به نقل از تبیان ، رسانه های الکترونیکی و اینترنتی آسیب های بسیاری را به همراه دارند در کنار خوبی هایی هم که دارا هستند. در دل این تذکر رهبری به یکی از اسیب ها اشاره شده است.

وقتی وارد فضای مجازی می شوید فرقی ندارد چه وب 1باد باشد و چه وب 2،مخصوصا وب 2 فقط کافی ست اراده کنید تا هر چه می خواهید را بر روی این فضا به نمایش در بیارید فارغ از هیچ تعهدی! و...
فقط کافی ست کمی با کار با اینترنت آشنایی داشته باشید و کمی هم نفس! تا حتی بی اخلاق ترین رفتارها را در اینترنت داشته باشید. البته شاید شورای فیلترینگ بتواند شما را فیلتر کند اما باز فقط شاید دیده نشوید اما باز کار از کار گذشته ات حتی اگر مصداق مصادیق مجرمانه هم باشید باز....

 

 

ادامه مطلب را مطالعه فرماييد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

پنتاگون بدنبال سلاح هاي سايبري جديد

پنتاگون بدنبال سلاح هاي سايبري جديد

پنتاگون براي نگهداري ابزارهاي جنگ سايبري اماكن ذخيره‌ سازي را بنا خواهد كرد و فرماندهي سايبري ملزم است تا ابزارهاي جنگ سايبري را ثبت نمايد.

به گزارش مشرق ، وزارت دفاع آمريكا در جلسه‌اي با نمايندگان كنگره اعلام داشت: پنتاگون در حال بهره‌برداري از سريع‌ترين روش دستيابي به ملزومات موردنياز است كه مقامات اين سازمان را قادر مي‌سازد تا در صورت نياز فوري، قابليت‌هاي نوين جنگ سايبري را ظرف چند روز يا ماه توسعه بخشند.

 

اين گزارش 16 صفحه‌اي تشريح مي‌نمايد برنامه فوق كه تحت نظارت هيات مديره ارشد سرمايه‌گذاري سايبري به اجرا در مي‌آيد، ماموريت دارد تا با هدف رديابي فوري حوادث در فضاي سايبري، روند آهسته و قديمي دستيابي به ابزارهاي جنگی را اصلاح نمايد.

به ادامه مطلب برويد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

عرصه سايبر تهديد جدي امنيت ملي حاكميت ها

عرصه سايبر تهديد جدي امنيت ملي حاكميت ها

درباره فضای سایبر چه می‌دانید؟ عرصه پنجم نبردها دارای چه ویژگی‌هایی است؟ چه ارتباطی میان امنیت ملی و فضای سایبر وجود دارد؟ جنگ سایبری چگونه خواهد بود؟ برای روشن شدن این سوالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید....

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، از ظهور کلمه فضای سايبري نزدیک به چهل سال می‌گذرد و در طول اين مدت، دانشگاهیان، نظریه‌پردازان و استراتژیست‌ها بر چگونگی بروز درگیری در این حوزه جدید متمركز بوده‌اند. با اين حال هنوز هم در مورد ویژگی‌های متفاوت آن، كه در آينده بايد انتظار آنها را داشته باشيم.

 

به ادامه مطلب برويد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

فلش مموري كه خودش را نابود مي كند

فلش مموري كه خودش را نابود مي كند

یک شرکت حمایت از داده ها اقدام به تولید یک کارت حافظه کرده که اگر از صاحبش دور شود از طریق "سیستم موقعیت یاب جهانی" (GPS) قابل ردیابی بوده و حتی می توان با کنترل از راه دور آن را نابود کرد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، اگزکت ترک به عنوان یک شرکت حمایت از داده ها این کارت حافظه را با عنوان محافظ امنیت (Security Guardian) تولید کرده که تنها اندکی بزرگتر از نمونه های مشابه عادی است.

کارت حافظه جدید دربرگیرنده یک تراشه حافظه کدگذاری شده و یک سیم کارت است، بدان معنا که می توان آن را از طریق طریق "سیستم موقعیت یاب جهانی" (GPS) و " سیستم جهانی ارتباطات سیار" (GSM) دنبال کرد.

 

به ادامه مطلب برويد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

جشنواره عمار و فانوس‌هايش

نوشته كارگردان برنده سه جايزه بين‌المللي فيلم كوتاه
 
حالا وقت گفتن این حرف‌هاست درباره جشنواره عمار و فانوس‌هايش
 

داود مراديان فيلم‌ساز جواني است كه به‌تازگي فيلم كوتاهش با عنوان "داستان جنگ است" برنده سه جايزه‌ي فيلم كوتاه "جایزه هیات داوران نیویورک"،‌ "جایزه ویژه استعداد جوان جنوب فرانسه"، "جایزه بهترین فیلم نیویورک" شد و فيلمش، کاندیدای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره سبک آزاد آمریکا، کاندیدای بهترین فیلم جشنواره فریاد آمریکا، کاندیدای بهترین فیلم در جشنواره دهلی نو و... نيز بوده است.

اين فيلم در سال 89 بدون حمایت دولتی و با هزینه شخصی در قد سی و پنج در خصوص جنگ ساخته و براي حدود 50 فستیوال فرستاده شده كه تاكنون جوايز فوق را كسب كرده است. مراديان مي‌گويد هنوز دو ميليون تومان به لابراتوار بدهي دارد و براي نگاتیوهاي فیلم‌اش از ته‌مانده فیلم "زندگی" جلیل سامان استفاده كرده و کلیه عوامل فيلم نيز تجربه نخست كاري‌شان بوده است.

 

 

به ادامه مطلب مراجعه نماييد

 




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی

سخنان رئيس‌جمهور در اولين جلسه شوراي‌عالي فضاي مجازي

اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضورسران سه قوه و به ریاست رییس جمهور تشكیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ این جلسه كه عصر روز شنبه با حضور اعضای حقوقی و حقیقی این شورا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، دكتر محمود احمدی نژاد رییس شورای عالی فضای مجازی به اهمیت و جایگاه این شورا در كشور اشاره كرد و گفت: همانطور كه رهبرمعظم انقلاب فرمودند در شرایط فعلی كشور و جهان، فضای مجازی از جایگاه ویژه برخوردار است، به طوری كه امروزه ابعاد گستره آن در زندگی فردی و اجتماعی انسانها نقش بسزایی را ایفا می كند.

به ادامه مطلب مراجعه نماييد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

جزييات جديد از شبكه جاسوسي بي بي سي در ايران

جزييات جديد از شبكه جاسوسي بي بي سي در ايران

 

يك بررسي ساده در محتواي منتشره روي سايت هاي اپوزيسيون، نشان دهنده هم سويي سايت هاي مذكور در پيگيري يك خط مشي واحد و مشخص در توليدات آنهاست. حق التحريرهاي پرداختي نيز در بسياري اوقات هنگفت بوده و از طريق صرافي ها يا مسافرين به نويسندگان پرداخت مي شده است.

به گزارش مشرق ، چندي پيش مركز سايبري سپاه خبر از رونمايي پروژه اي با عنوان «چشم روباه» داد كه طي آن شبكه همكاران بي بي سي فارسي در ايران منهدم و اطلاعات قابل تأملي از فعاليت هاي اين مجموعه، در داخل كشور فاش شد. در اين رابطه کیهان با آقاي مهندس حامدي، مسئول مركز بررسي جرايم سازمان يافته سايبري درباره ابعاد ديگر اين موضوع به گفت وگویی انجام داده است.

 

 

به ادامه مطلب مراجعه نماييد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

ابعاد جنگ نرم در قرآن(ابعاد آمادگي نظامي)

ابعاد آمادگي نظامي و جنگ رواني

يكي از مهم ترين ابزارهاي بازدارنده از هرگونه تجاوز دشمنان، جنگ رواني است كه با كم ترين هزينه بيشترين بهره و منافع به دست مي آيد. آيات قرآني در همه مواردي كه با دشمنان مشرك و منافق و كافر سخن مي گويد از حربه جنگ رواني بهره مي برد.

 

ادامه مقاله در ادامه مطلب

التماس دعا

يا علي مدد




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

ابعاد جنگ نرم از منظر قرآن( روش هاي جنگ نرم)

روش هاي جنگ نرم

در جنگ نرم در طول تاريخ از روش هاي همانندي استفاده شده است. از اين رو مي توان گفت بيشتر روش هايي كه در گذشته مورد استفاده بوده، هنوز به همان قوت و شدت مورد استفاده دشمنان قرار مي گيرد. در تمامي اين روش ها تلاش بر آن است تا با بهره گيري از روان شناسي، عواطف و احساسات مخاطب تحت تأثير قرار گيرد و با تغيير در آن ها، انديشه ها و افكار شخص را نيز تغيير داده و بر وي چيره شوند.






ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

ابعاد جنگ نرم از منظر قرآن

ابعاد جنگ نرم از منظر قرآن


خليل منصوري

يكي از شيوه هاي جنگي، جنگ نرم است كه جنگ رواني شاخه اي از آن به شمار مي آيد. در جنگ نرم، به جاي ابزارهاي جنگي متعارف چون توپ و تانك، از ابزارهاي فرهنگي تاثيرگذار بر فكر وانديشه و عواطف و احساسات انساني بهره گرفته مي شود.

با نگاهي به جريان شناسي جنگ نرم مي توان گفت كه اين شيوه جنگي، از ديرباز مورد استفاده قرار گرفته و همواره از سوي انسان ها در جنگ ها به عنوان يك ساز و كار موثر مورد توجه بوده است. تنها تفاوتي كه مي توان در ميان جنگ هاي نرم در دوران گذشته و عصر معاصر يافت، تفاوت در ابزارها و روشهاي آن است و اصولا بهره گيري از هر نوع ابزاري در جنگ نرم بر اين پايه و محور قرار مي گيرد كه بر انديشه و احساسات مخاطب تاثيرگذاشته و او را مرعوب خود سازد و بي آن كه واكنشي از خود نشان دهد، تسليم دشمن شده و يا در مسير خواسته هاي او گام بردارد.

براساس اين فرضيه مي توان به سراغ آموزه هاي قرآني رفت و تحليل قرآن را از جنگ نرم و مسايل و مباحث مربوط به آن را استخراج كرد. نويسنده در اين مطلب با توجه به چنين پيش فرضي به سراغ آيات قرآني رفته تا نگرش قرآن را در اين موضوع ارائه دهد. با هم اين مطلب را از نظر مي گذرانيم.

 

ادامه مقاله در ادامه مطلب

التماس دعا

یا علی مدد

 




ادامه مطلب ...

+نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط عمار

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره ی ما

بر رشته های معجر زهرا(س) قسم سید علی خنجر به حنجر می زنم گر تو هوای سرکنی
نویسندگان
عمار
پیوند های وبلاگ
هادي نت شبكه مجازي امام هادي
ايكس شبهه: پاسخگويي آنلاين به شبهات
پايگاه فرهنگي خبري حماسه
پايگاه مداحي كربلايي محسن احمدي
.: گل نرگس :.
مشتاقان كربلا
در قلمرو آفتاب
صهيون پژوه
طب سنتي
با ولایت تا شهادت..::: اللهم عجل لولیک الفرجهم :::..
هیئت عاشقان حضرت زهرا(س)
زمين ديگر جاي ماندن نيست
مداحی
پورتال جنبش مصاف
وبلاگ استاد رائفی پور
موسسه موعود
شیعه تی وی
علمدار 133
الغوث
کیهان
رئیس جمهور مجازی
وعده صادق
نقد فرقه ضاله دين نماي قرن
مبارز کلیپ
مدافع کلیپ
انصار کلیپ
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدویت، ولایت ، بصیرت، جنگ نرم و آدرس iamammar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازی آنلاین
طراحی سایت
قالب وبلاگ
امکانات
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 118
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 2


value="http://goftomanedini.net/up/ammar.swf" />
Powered by LOXBLOG
Designed by Web-Tools.IR
خروجی وبلاگ

قالب وبلاگ

بازی آنلاین

دانلود

دانلود

بازی آنلاین

بازی آنلاین

نیوزفا - خبر

عکس

طراحی سایت

دانلود

قالب وبلاگ

اسکریپت